ellensvanberg.blogg.se

Hösten 2012 kommer spenderas i Maastricht, Holland. Häng med på äventyret!

27 september

Publicerad 2012-09-27 23:21:59 i Allmänt

Hej!
 
Igår hade vi förfest i Guesthousets P-byggnad (jag bor i C). Vi skulle vidare ut till ett nyöppnat ställe som har samma manager som det mytomspunna Allah. Kvällen slutade i kaos med ambulans, fylla och eventuellt drogade personer (som fick något i sitt glas). Dit ska vi inte igen i alla fall! Men no worries, jag kom oskadd hem och lagade mat sisådär 4 på morgonen.
 
När jag vaknade imorse (vid lunch) så var jag såååå nära att skita i simningen, men den bättre personen i min cyklade dit i alla fall. Börjar kännas bättre och bättre! Förstår inte varför jag inte hållit igång hemma?! Efter träningspasset blev det dirr till biblioteket och där satt jag till 21:30. 
 
Imorgon klockan 12 släpps biljetter till Swedish House Mafias sista spelningar, vi ska försöka få biljetter till Amsterdam i början av december, håller tummarna!! Hade varit så jäkla kul!! 
 
 
Geekfesten från i måndags
 
 
Ser ni likheten?! (gillar Simons pose också haha)
 
 
Highlander
 
 
Från igår, jag, Julia och Mika
 
 
James, Julius och Julia!
 
 
Klart man promotar sin kära hemstad även på träningarna
 
 
Om det finns någon där ute med bra, billiga och snabba maträtter så välkomnas detta! Vissa dagar lever jag bara på mackor.... Pasta och färdig tomatsås är vanligt förekommande också. Och nej jag går inte ner i vikt, har fått en grej för Marschoklad här nere så har väl hunnit äta cirka 35-40 stycken stora sen jag kom (helt seriöst haha).

Kommentarer

Postat av: Kristine Jansson

Publicerad 2012-09-30 23:02:03

http://studentkrubb.se/

Där borde du kunna hitta lite iaf :) HEJA Ellen!
<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Svanberg

21årig Handelsstudent från Göteborg som på något vänster har hamnat i Holland på Maastricht University

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela