ellensvanberg.blogg.se

Hösten 2012 kommer spenderas i Maastricht, Holland. Häng med på äventyret!

9 december

Publicerad 2012-12-09 21:04:00 i Allmänt

Hej!
 
I fredags var det "the Final Party" roddat av ESN och Way2Go. Och vilken fest det blev! Det spårade efter några timmar med ambulanser, drugdealers inne på klubben som blev arresterade, folk tog droger, två ambulanser, folk  spydde överallt och slagsmål utanför. Tack och lov kom ingen av mina vänner till skada, och jag klarade mig såklart också! Men innan kaoset utbröt var det en super kväll! Alla var så fina! 
 
 
Jag och Rein
 
 
Förfest hos Kriya och Ali 
 
 
Blev såklart lite dans
 
 
Ali, Vic, Julius och Julia
 
 
Julia aka Lequisha och jag aka Loquacious Cristal 
 
 
Michael, Julia, Drew och Guillermo 
 
 
 
Snygga vänner på klubben!
 
 
 Killarna och Julia hänger vid baren såklart hehe
 
 
Pontus, Rein, jag och Linus. Sånna stiliga killar!
 
 
På lördagen hade jag, Linus, Joni och Michel bestämt oss för att åka till julmarknaden i Aachen i Tyskland för att få lite julkänsla! 
 
 
Sjukt mycket folk!
 
 
Kort och gott bestod dagen och kvällen av att äta. Bratwurst, köttspett, pommes frites, jordgubbar med choklad, brända mandlar, mexikanska enchiladas.... Och självklart gluwein! 
 
 
 
Killarna dricker gluwein
 
 
Avslutade kvällen med lite drinkar och mexikansk mat. Halvliters jumbo drinkar för 50 kr var heeeelt okey hehe
 
Idag har jag suttit på biblioteket mest hela dagen. Frukost på McDonalds och middag på "lasagne-stället" med Gustav har också hunnits med. Får ju inte glömma att vi åker ett gäng till Amsterdam på torsdag för att se på Swedish House Mafia! Kommer bli riktigt roligt!  
 
Om 11 dagar kommer mami och papi hit och dagen efter åker vi hem till Göteborg igen. Det går så fort nu! Ska njuta av sista dagarna och håller tummarna för snö!
 
 
 
Utsikten från mitt rum för tre dagar sedan. Nu regnar det bara men fryser på under natten så riktigt kasst väder. 0 grader och regn är nog det värsta...
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Svanberg

21årig Handelsstudent från Göteborg som på något vänster har hamnat i Holland på Maastricht University

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela