ellensvanberg.blogg.se

Hösten 2012 kommer spenderas i Maastricht, Holland. Häng med på äventyret!

3 oktober 2012

Publicerad 2012-10-03 16:28:00 i Allmänt

Heeeeeeej
 
Snabbspolning på dagarna som passerat!
 
I fredags drog vi ett gäng till Lekker Tanzen, en stor fest i en lada i skogen (för mig var det skog, tydligen inte enligt Linus från Falun). När vi kom dit såg vi att stället stänger 7 och skrattade lite år det, så länge kommer vi ju aldrig stanna.... Där hade vi helt fel. Kvällen slutade med att jag och Linus irrar runt på våra cyklar någonstans i Belgien och inte hittar hem haha. Då var det ljust ute... Riktigt rolig och galen kväll!
 
 
Linus jag och Ouael
 
 
+ Allison!
 
På söndagen var det dags för fest igen. Började kvällen med ett gäng på en pub, och av någon anledning styrde vi stegen till Allah och festade alldeles för länge... Kom på att mitt bankkort fungerar i den baren, INTE bra (många ställen tar inte kort utan bara cash). 
 
 
Skönt gäng!
 
 
Måndagen kunde ju inte bli sämre... Det var suit-up kväll på Highlander! Är alltid en temafest varje måndag så börjar bli standard. När klockan slog 2 gick vi återigen till Allah, folket där hade aldrig sett stiligare ut. Kul kväll!
 
 
Snygga killar!
 
 
Jag, Julia och Evan påväg till Allah... haha
 
Igår drog vi till ett event arrangerat av ESN (typ kåren). Drew skulle DJ:a under kvällen också så självklart var vi där som stöd. Festerna här är riktigt galna, t.ex. stod 5 bartender på baren och hällde shottar direkt i folks munnar haha. När stället stängde och det började pratas om Allah började jag tveka... Känns inte kul att vara stammis där. Så åkte hem med en kompis och lyssnade på musik och snackade istället. 
 
 
 
Niels, Julia och jag (grön tröjor = du är singel)
 
 
Julius, Fernanda och Marni
 
 
Drew bakom spelarna
 
 
Sköna människor!
 
 
Idag blir det chillkväll hemma hos Pontus & Felix, håller tummarna att ingen lyckas övertala mig till att festa. Behöver vila inför Oktoberfest, åker till Munchen på fredag! Kommer bli så jäkla kul!! Wooop wooopp
 
Saknar er hemma men har riktigt roligt! Pusss

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-10-04 15:57:11

Hur går det med simningen? Eller är det bara plugg och fest? Jag hoppas att du har bättre väder än vi har här för du cyklar ju en hel del...kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Svanberg

21årig Handelsstudent från Göteborg som på något vänster har hamnat i Holland på Maastricht University

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela