ellensvanberg.blogg.se

Hösten 2012 kommer spenderas i Maastricht, Holland. Häng med på äventyret!

25 september

Publicerad 2012-09-25 22:25:22 i Allmänt

Yo!
 
Var och simmade igår i Dousberg. Ville egentligen gå med i universitetets simlag Tiburon men de hade riktigt kassa träningstider, inte kul att komma hem efter en tuff träning vid 12 på natten.... Så skippar antagligen laget och simmar själv istället, har satt upp måndag fm och torsdag em som standard, hoppas jag lyckas hålla det!! Åkte ju inte hit för att bli vältränad igen men känner att 2-3 år att konstant fest börjar ta ut sin rätt även på min mentala styrka. 
 
På kvällen var det förfest hos P&F, börjar bli standard men är jäkligt roligt! Vidare till Highlander men när gänget drog vidare vid 2 till Allah så åkte jag och Drew och käkade istället, en riiiktigt stor kebabtallrik. Börjar jag bli vuxen och ansvarsfull?!? 
 
 
Egobild! Här ser ni lite hur mitt rum ser ut också... Inte så fancy men duger gott och väl!
 
 
Gulliga nördar + bilmekanikern Simon hehe
 
 
Snygga brudar!
 
 
+ Felix och Pontus!
 
 
Idag har jag spenderat heeeela em och kvällen på biblioteket, kom precis hem... Har lite halvt panik för är verkligen inte förberedd för imorgon. Ska hålla presentation i något som jag bokstavligt talat inte förstår ett enda ord av. Så nu blir det mer plugg yeeeeey!
 
 
Puss mina vänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Svanberg

21årig Handelsstudent från Göteborg som på något vänster har hamnat i Holland på Maastricht University

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela