ellensvanberg.blogg.se

Hösten 2012 kommer spenderas i Maastricht, Holland. Häng med på äventyret!

27 november

Publicerad 2012-11-27 22:48:00 i Allmänt

Hej!
 
Har haft en ovanligt lugnt helg med bara chillhäng och middag ute. Känns riktigt skönt faktiskt. Har varit småsjuk och väldigt trött de senaste dagarna så var en välbehövd vila. Men nu på torsdag blir det festligheter igen i form av en "Winterball" med klädkod så då blir det för en gångs skull klänning. Hålls på ett stort och fint hotell här nere så ska bli väldigt roligt! 
 
Idag har jag haft en presentation angående ett ganska omfattande bank-case, är 20% av betyget men tror det gick helt ok för min grupp. Presentationer här är ju vardagsmat om man jämför med Sverige. Snittar nog en, ibland två, varje vecka. Sen blev det biblioteket en sväng för att läsa och sedan en middag på Kiwi med Linus och Julia. Nu blir det en bok och sedan sova, har ju som sagt varit fruktansvärt trött de senaste dagarna. 
 
 
I lödags hade vi en hejdå-middag för Audrey, en tjej från Texas, som åkte hem igår. Var riktigt trevligt och vi blev nog 25 personer till slut! 
 
Får se om jag kommer lyckas somna, ett gäng killar i korridoren bredvid mig har någon slags drink-tävling i köket och skriker som fan. Väntar bara på att security ska komma upp och skrämma dom lite... ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Svanberg

21årig Handelsstudent från Göteborg som på något vänster har hamnat i Holland på Maastricht University

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela